Archief - [XBOX] Te Koop: XBox console + XBox Live Pakket + 18 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snelle freddy

Legacy Member
Wegens de aankoop van een Nintendo Wii zet ik mijn XBox + toebehoren te koop (aangezien ik er zowiezo al weinig op speel/gespeeld heb).

Alles gaat in 1 pakket weg. Er worden dus geen games afzonderlijk verkocht (tenzij ik voldoende kandidaten vind om alles te kunnen verkopen).

Het totale pakket bestaat uit;

1 XBox console met S Controller (nog onder garantie)
1 XBox live pakket bestaande uit een headset en nog 8 maanden toegang tot XBox live

+ volgende 18 games;

Burnout 3 - Takedown
Call Of Duty - Finest Hour
Call Of Duty 2 - Big Red One
Doom 3 - Limited Collector's Edition
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto Vice City
Grand Theft Auto San Andreas
Halo
Halo 2
Max Payne 2 - The Fall Of Max Payne
Midnight Club 2
Midnight Club 3 - Dub Edition
Project Gotham Racing
Project Gotham Racing 2
Red Dead Revolver
Return To Castle Wolfenstein - Tides Of War
Star Wars Battlefront
Tetris Worlds Online

Zowel de console, de headset en de games verkeren in prima staat.

Bieden mag vanaf 150€

astragtuner

Legacy Member
E150 opgehaald

*edit* oei oei...snelle freddy is precies beke traag vandaag :p

snelle freddy

Legacy Member
@astragtuner: bedankt voor je bod; ik laat de topic nog enkele dagen open...

snelle freddy

Legacy Member
als er niemand meer biedt... dan mag het pakket weg aan divinity

jimi hendrix

Legacy Member
Zou ik Halo2, San andreas , vice city en call of duty 2 apart kunnen kopen ?

snelle freddy

Legacy Member
jimi hendrix zei:
Zou ik Halo2, San andreas , vice city en call of duty 2 apart kunnen kopen ?

enkel indien er genoeg kandidaten zijn om alles over te nemen...

mijn voorkeur gaat weliswaar uit naar een verkoop in 1 keer.

@astragttuner: ik geef divinity nog tot deze avond 24u de tijd. indien hij dan niet gereageerd heeft is het pakket voor jou en spreken we eerstdaags af!

astragtuner

Legacy Member
sry maar trek mijn bod terug in....kheb iets anders op 't oog...laat het maar aan divinity :)

Optec

Legacy Member
Kan ik nog bieden ??
Is dat met DVD kit ??

Indien ja 170€ in Gent

snelle freddy

Legacy Member
Optec zei:
Kan ik nog bieden ??
Is dat met DVD kit ??

Indien ja 170€ in Gent

@optec: aangezien divinity niet reageert, kan je nog altijd bieden! er is wel geen dvd kit bij...

blijft je bod dan nog geldig??? indien ja; dan kunnen we morgen gerust afspreken

snelle freddy

Legacy Member
wegens het afhaken van Optec, en het niet meer reageren van Divinity...

een upje!

astragtuner

Legacy Member
Dan doe ik opnieuw een bod van E150..kan het morgen komen afhalen in aalst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan