Strikeman
Legacy Member
Jow manneuh, ben op zoek naar MechAssault voor xbox; mijn eigen versie is kapot (krasjes op de dvd) en dat is nie zo beestig natuurlijk 
Laat mij hier of in een PM'ke weten hoeveel ge der nog voor wilt en hoe ver ik moet rijden om derom te komen (vanuit Sint-Niklaas).
alvast bedankt enzo wur ;-)

Laat mij hier of in een PM'ke weten hoeveel ge der nog voor wilt en hoe ver ik moet rijden om derom te komen (vanuit Sint-Niklaas).
alvast bedankt enzo wur ;-)
