Archief - [XBOX] [GC][N64] Groot pakket! Kom kijken!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beambeam

Legacy Member
Gegroet iedereen!

Ik heb besloten om mijn hele games collectie van de hand te doen.

Volledige (gechipte) xbox met 2 controllers en volgende games:
- Soldier of Fortune II
- Freedom Fighters
- Mechassault
- Mechassault II: Lone Wolf
- Matrix: Path of Neo
- Jade Empire
- Halo
- Halo II
- Need For Speed Underground 2
- Pro evolution soccer 5
- MX unleashed
- Splinter Cell
- Unreal CHampionship
- Rainbow six 3
- Lord of the rings: the return of the king
- Star Wars: Knight's of the old republic
- Top Spin
- Sega Soccer SLam
- Red Dead Revolver

(Alles in perfecte staat met doosje en boekje erbij)

Gamecube (paars) met 1 controller en 6 games:
- XIII
- Dave MIrra pro bmx 2
- Serious Sam II
- True Crime Streets of LA
- Pikmin
- Need for speed underground

Nintendo 64 met 1 controller en volgende games:
- James Bond: Goldeneye
- Pilotwings 64
- Mario Kart

(deze zijn zonder doosje en boekje)

Graag wil ik heel dit pakket ruilen tegen een xbox 360 of een WII.
Ik wil ook altijd nog opleggen of je mag met verschillende voorstellen afkomen.

beambeam

Legacy Member
UPDATE!!!

Dit komt er ook bij!

- De controller van de gamecube is een WAVEBIRD (een officiele draadloze van nintendo)
- Psone met 2 controllers (officiele) en officiele memorycard met volgende games:
- Driver 2
- Tony Hawk Pro Skater 3
- Syphon Filter 2
- This is footbal

- Sega Megadrive met twee controllers
- Sonic the hedgehog
- Nog een game of twee waarvan ik de naam direct niet weet

Duc1n0

Legacy Member
4,80inclu voor Sonic op Dreamcast Vandaag nog overgeschreven !

beambeam

Legacy Member
Ik ben van antwerpen - mechelen bizi

Ik verkoop voorlopig nog niets apart

Duc1n0

Legacy Member
ok . Moest je apart beginen verkopen , hou je mijn bod genoteerd ?
Grtz

beambeam

Legacy Member
UPDATE!!!
- Sega Gamegear met volgende games
° VR troopers
° Alladin
° Sega 4 in 1 pack!

beambeam

Legacy Member
UPDATE!!!

- Zilveren gameboy pocket met twee games
° Zelda
° Pokémon blauw

- GBA game: Zelda the minish cap

(deze laatste 3 gameboy games zjin zonder doosje dus alleen cardridge

bartichello

Legacy Member
veel updates... ben wel geintereseerd in de n64+games. indien ge appart gaat verkopen laat iets weten doe ik mss een bod

beambeam

Legacy Member
Ja er komt altijd vanalles bij :).
Het is gewoon dat ik een 360 wil hebben. Als je met iemand akkoord kan komen dat jij de n64 pakt en de andere de rest is het voor mij ook goed hoor

Goofus

Legacy Member
Als je in Leuven zou kunnen geraken, ben ik wel geinteresseerd in het Megadrive en psone pakket.

beambeam

Legacy Member
Ik ben met een paar mensen aan het afspreken en er is meer interesse in een groot pakket. Mocht er toch dingen mis gaan dan zou het kunnen dat ik zaken apart begin te verkopen.

In leuven graken zou geen probleem zijn

beambeam

Legacy Member
UPDATE!!!

Nog xbox games die het lijstje aanvullen:
- Morrowind
- Return to Castle Wolfenstein

_ns_

Legacy Member
Pas dan gewoon je post aan he! Je gebruikt je updates als ups.

Kwertie

Legacy Member
idd je zit aan het max van je aantal ups ;)...
hierop reageren hoeft dus niet meer anders zit je over je aantal ups :p

BiZi

Legacy Member
We ruilen trouwens alles tegen een x360 console, dus thread mag in principe dicht. mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan