Ik ben van Merksplas (naast turnhout).
Persoonlijk vind ik het niet erg om naar kapellen te rijden, echter de benzine kost al evenveel als verzending. En om nu een lege case twv 10eur te verzenden via post, vind ik ook wat duur. Moest de case zonder krassen zijn heb ik er wel 10 euro voor over, maar voor alleen schroeven is het me wat te duur.