enduro
Legacy Member
Tekoop! xbox console in nieuwstaat, weinig met gedaan eigenlijk
alle kabels zijn er bij net als 2 bakjes (de orginele) en zo'n geheugenblokje,
er zit een executer modchip in maar die kan je er eventueel wel uithalen of afzetten, er is geen andere software geinstaleerd en ik heb geen spellekes meer...
graag had ik er nog 125 euro voor gehad
alle kabels zijn er bij net als 2 bakjes (de orginele) en zo'n geheugenblokje,
er zit een executer modchip in maar die kan je er eventueel wel uithalen of afzetten, er is geen andere software geinstaleerd en ik heb geen spellekes meer...
graag had ik er nog 125 euro voor gehad