Archief - [XBOX] 50 tal games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

astragtuner

Legacy Member
Bieden excl verzending...verzending ten laste en op risico van de koper

Games liggen niet in mijn weg, dus bied serieus aub...indien ik niet reageer wil dat dan ook zeggen dat ik niet akkoord ga.
Biedingen via PM worden ook genegeerd

off-topic wordt meteen gerport..dit om alles overzichtelijk te doen overlopen ed


-house of the death 3 + lightgun
- black
- amped
- hello kitty (met stickers)
- dynasty warriors3
-aggressive inline
-tony hawk: underground 2
- medal of honor rising sun
-nfl street
-greg hastings tournament paintball
-amped 1
-dtm race driver
- true crime: streets of la
- total club manager 2004
- james bond 007: everything or nothing
- fifa 2003
- championship manager season 01/02
- project gotham racing
- rallysport challenge (in hoesje)
- sega gt2002/jsrf (in hoesje) 2x
Splinter cell
Splinter cell Pandora Tommorow
Splinter cell Chaos Theory
Prisoner of War
Ghost Recon:Island Thunder
Shenmu II
Agressive Inline
Fable
Quantum Redshift
Mechassault
Rainbow six 3
Counter Strike
Unreal Championship 2
Unreal 2
Return to castle wolfenstein
Fifa 2006
De urbz : sims in the city
Star Wars Battlefront
Enter the matrix
Brothers in arms: road to hill 30
Star wars: KOTR
Project gotham racing 2
oddworld strangers wrath
Rallisport challenge 2
chronicles of riddick

habbahabba911

Legacy Member
rallisport challenge wat bedoel je met in hoesje? dus originele doos ontbreekt?

astragtuner

Legacy Member
ja, zat zo in een hoesje bij een xbox..zoals halo en mm3 in de tijd

astragtuner

Legacy Member
nog nen shot..allez mannekes komt rechtstreeks van de sint :p

bitman

Legacy Member
tony hawk: underground 2
amped 1
Fifa 2006
Project gotham racing 2
Rallisport challenge 2

voor 40€ incl.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Oddworld: Stranger's Wrath 10inc?

EDIT: indien speelbaar op 360

Bulletto^

Legacy Member
Hoeveel zou je willen voor house of the death 3 + lightgun ?

astragtuner

Legacy Member
Bulletto^ zei:
Hoeveel zou je willen voor house of the death 3 + lightgun ?

Minimum E20incl.
Moet enkel de gun nog eens testen bij ne maat thuis, want op mijn tv kan ik niet richten. De start knop enzo werkt wel...maar de gun zou zeker nog moeten werken want heb het al gespeeld bij mijne maat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan