BlueCharlie
Legacy Member
Heb nog enkele xbox 1 spellen liggen die ik toch niemeer speel nu ik in bezit ben van een 360.
Zijn in goede staat inclusief het boekje.
Forza Motorsport (15 Euro)
Project Gotham Racing 2 (10 Euro)
Rallysport Challenge (10 Euro)
Enter The Matrix (10 Euro)
Ofwel allemaal samen voor 40 Euro.
Zelf komen afhalen bij mij thuis te Stekene lijkt me het beste.
Ofwel wil ik ze versturen maar dan is het 3 euro verzendkost per game. (1 euro voor een postpac en 2 euro voor de prior postzegels)
Ik verzend dan wel enkel nadat ik het bedrag op mijn zichtrekening heb ontvangen.
Voor meer info en mijn gegevens stuur mij een private message aub.
Trouwens mijn naam is De Geest Carlo
MVG, Carlo
Zijn in goede staat inclusief het boekje.
Forza Motorsport (15 Euro)
Project Gotham Racing 2 (10 Euro)
Rallysport Challenge (10 Euro)
Enter The Matrix (10 Euro)
Ofwel allemaal samen voor 40 Euro.
Zelf komen afhalen bij mij thuis te Stekene lijkt me het beste.
Ofwel wil ik ze versturen maar dan is het 3 euro verzendkost per game. (1 euro voor een postpac en 2 euro voor de prior postzegels)
Ik verzend dan wel enkel nadat ik het bedrag op mijn zichtrekening heb ontvangen.
Voor meer info en mijn gegevens stuur mij een private message aub.
Trouwens mijn naam is De Geest Carlo
MVG, Carlo
, dan heb je in totaal 40 euro als iedereen het zo doet