Archief - [XBOX] 4 xbox 1 spellen in goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueCharlie

Legacy Member
Heb nog enkele xbox 1 spellen liggen die ik toch niemeer speel nu ik in bezit ben van een 360.
Zijn in goede staat inclusief het boekje.

Forza Motorsport (15 Euro)
Project Gotham Racing 2 (10 Euro)
Rallysport Challenge (10 Euro)
Enter The Matrix (10 Euro)

Ofwel allemaal samen voor 40 Euro.

Zelf komen afhalen bij mij thuis te Stekene lijkt me het beste.
Ofwel wil ik ze versturen maar dan is het 3 euro verzendkost per game. (1 euro voor een postpac en 2 euro voor de prior postzegels)

Ik verzend dan wel enkel nadat ik het bedrag op mijn zichtrekening heb ontvangen.

Voor meer info en mijn gegevens stuur mij een private message aub.
Trouwens mijn naam is De Geest Carlo

MVG, Carlo

BlueCharlie

Legacy Member
Nieuwe aanbieding:
Alle 4 de games voor 30 Euro! (afgehaald)

Symonseric

Legacy Member
Wat is er dan mis met 10 euro :s, dan heb je in totaal 40 euro als iedereen het zo doet

BlueCharlie

Legacy Member
Hallo Sysmonseric; Ik wil een geste doen en geef u het spel aan 10 euro als je de 3 euro verzendkost ook op jou kost neemt.

Als ge hiermee akkoord gaat dan stuur ik je mijn gegevens en kunt ge de 13 euro overmaken op mijn rekening. Vanaf dat ik het dan terug vind op men rek stuur ik jou de game met prior.


Zolang je niet reageerd of akkoord zou gaan geld het aanbod van de 4 games samen voor 30 euro ook nog steeds voor de andere mensen!

groeten, BlueCharlie

BlueCharlie

Legacy Member
Nieuwe aanbieding:
Alle 4 de games voor 30 Euro! (afgehaald)

BlueCharlie

Legacy Member
Aangepaste prijzen! let wel op dat het prijzen exclusief de 3 euro verzendkosten per game zijn!

Forza Motorsport (nu dus voor 10 Euro)
Project Gotham Racing 2 (10 Euro)
Rallysport Challenge (8 Euro)
Enter The Matrix (8 Euro)

Of alle 4 samen voor 30 Euro !


PS. aan Symonseric Mijn geste is toch redelijk maar je reageerde niet :oink:


Hopelijk nog snel enkele geintereseerde gamers.

MVG, Carlo

BlueCharlie

Legacy Member
laatste keer dat ik het nog es vraag

Forza Motorsport (nu dus voor 10 Euro)
Project Gotham Racing 2 (10 Euro)
Rallysport Challenge (8 Euro)
Enter The Matrix (8 Euro)

Of alle 4 samen voor 30 Euro !

BlueCharlie

Legacy Member
Ga akkoord voor rallysport Challenge , 10 euro inclusief

BlueCharlie

Legacy Member
Heb forza motorsport reeds verkocht;

Als habbbahabba911 rallysport challenge alsnog koopt dan heb ik enkel nog:

Enter The Matrix (xbox1)
Project Gotham Racing 2 (xbox1)

Deze mogen dan beiden weg voor 18 euro inclusief of 15 euro afgehaald te Stekene
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan