Obelix
Legacy Member
Zoals gezegd in vorige thread is m'n xbox verkocht aan ezbee,
Nu nog de games kwijtraken ...
Ga echt nie moeilijk doen, k wil gewoon verzendkosten terug + 'symbolische frank' ... Games zijn in uitstekende staat, foto's verkrijgbaar op aanvraag.
- Top Spin
- PES 4
- Halo
- Tetris worlds
Liefst alle games in 1 keer weg, geen deadline, Ik behoud bla bla bla ...
Mvg
Nu nog de games kwijtraken ...
Ga echt nie moeilijk doen, k wil gewoon verzendkosten terug + 'symbolische frank' ... Games zijn in uitstekende staat, foto's verkrijgbaar op aanvraag.
- Top Spin
- PES 4
- Halo
- Tetris worlds
Liefst alle games in 1 keer weg, geen deadline, Ik behoud bla bla bla ...
Mvg
