Archief - [X360] Xbox 360 te koop / te ruil met 15 games.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Christophe1977

Legacy Member
Beste mensen,

ik vertrek naar Guinee in Augustus voor 8 maand. En recent ben ik te weten gekomen dat de elektriciteits benodigdheid meer is dan voor een xbox 360.
in Guinee is er kwa elektriciteit nog niet optimaal dus heb ik besloten een PS3 te halen. Deze spreekt mij ook meer aan nu kwa games.(Als iemand anders kan bevestigen, laat het me dan weten via PM ). Daarom zou ik dus graag men Xbox 360 premium willen verkopen of ruilen voor een Playstation 3. Hij is pas gekocht eigenlijk, en heeft nog garantie tot 2009. Alle games zijn origineel en zijn in goede staat.

Guitar hero 2 (met Xploder gitaar controller)
Viva pinata
Far cry Predator
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
LotR battle for middle earth 2
Virtua tennis 3
WSOP: TOC
PES 6
NHL 07
Enchanted arms
Gears of war
Crackdown
Arcade game: Hexic
Lost Planet


Kan verzonden worden met de post of kan afgehaalt worden in Antwerpen (testen ook)


Ps: klinkt voor sommige misschien raar maar ik neem ook donaties aan voor mee te nemen naar Guinee. ik heb in totaal al 2680 euro bijeen gekregen , dit gebruik ik voor daar voor aardappelen te kweken. Mocht u geinterseerd zijn neem dan contact met me op. u kan ook versleten of kapote kledij geven, die geef ik daar dan rond, vooral kinder kledij is hard nodig. Het zal mogelijk zijn om foto's via email te verkrijgen wanneer ik in Conakry ben zodat u kunt zien dat het weldegelijk gebruikt wordt. Alvast bedankt.

Of bent u misschien zelf geinterseerd om iets dergelijks op te starten ? zeg het me dan voor augustus zodat we contact kunnen houden in Guinee. Het kost 643 euro heen & weer via Air maroc om het land te bezoeken (moet u zelf regelen) en daar kunt u dan zien welke mogelijkheden u heeft om zelf iets op te starten. Hotel kosten zijn er dan niet omdat u dan verblijft in ons huis in Conakry. vaccinatie voor gele koorts is verplicht, visum krijgt u ook van ons (5 euro).

Mvg

Evil Force

Legacy Member
ben sterk geinteresseerd in graw 2 en guitar hero 2
verkoop je ook appart of liever niet?

Christophe1977

Legacy Member
Neen sorry ns boy de Wii interseerd me niet eigenlijk, toch bedankt hoor!

Voor de aparte biedingen ga ik wachten tot Woensdag, hopelijk tot dan!
50 euro is een beetje te weinig naar mijn mening. 25 voor pes 6 en 40 voor VT3.
ale laten we het houden op 60 dan ? (wel pas op woensdag eh eerst ga ik kijken of niemand in pakket koopt of wil ruilen met een Playstation 3)

tarske

Legacy Member
Sorry maar ik ga deze thread sluiten daar de ts geband is en dit met de reden dat dit een zoveelste dubbelaccount blijkt te zijn van :
wii-jimmy
jimmy-wii
solbeer
solutionbe
ultrajim
cactusbe
cactusjebe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan