feeble
Legacy Member
Ik verkoop m'n Xbox 360 van slechts 3 maand oud!! (aangekocht gamemania te eeklo)
het is een full option pakket:
Reden verkoop: tijdgebrek
-2 Wireless controller
-Component A/V kabel (High Definition)
-20 GB HDD
-Power Supply
-Console zelf
Hierbij ook 4 games:
-Dead Or Alive
-NFS: Carbon
-FIFA 06
-Project Gotham racing 3
doe een bod
Donderdag sluit ik de verkoop af.
kan alle dagen afgehaald worden doe een goed bod en kom hem halen!
FACTUUR VAN GAMEMANIA AANWEZIG.
ENKEL BIEDEN EXCLU, AFHALING GENIET DE VOORKEUR, VERZENDING IS OP RISICO VAN DE KOPER!!
het is een full option pakket:
Reden verkoop: tijdgebrek
-2 Wireless controller
-Component A/V kabel (High Definition)
-20 GB HDD
-Power Supply
-Console zelf
Hierbij ook 4 games:
-Dead Or Alive
-NFS: Carbon
-FIFA 06
-Project Gotham racing 3
doe een bod
Donderdag sluit ik de verkoop af.
kan alle dagen afgehaald worden doe een goed bod en kom hem halen!

FACTUUR VAN GAMEMANIA AANWEZIG.
ENKEL BIEDEN EXCLU, AFHALING GENIET DE VOORKEUR, VERZENDING IS OP RISICO VAN DE KOPER!!
,