Archief - [X360] Xbox 360 Premium + toebehoren / games / ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PooTaH

Legacy Member
Xbox 360 Premium nog in originele verpakking te koop. Ik verkoop alles samen voor een schappelijke prijs. In die schappelijke prijs zit:

* Xbox 360 met harde schijf van 20 GB
* Draadloze controller met recharger die je in de Xbox steekt zodat je kan gamen terwijl je draadloze controller oplaadt.
* Bedrade controller
* Headset
* Ethernetkabel
* Component HD-kabel met SCART-adapter
* Handleiding
* 9 originele games:

- Oblivion
- Saints Row
- Perfect Dark zero
- Tony Hawk's American Wasteland
- Top Spin 2
- Fifa 2006
- Football Manager 2007
- Table Tennis
- Lord of the Rings: The battle for middle-earth 2
__________

Reden van verkoop: Bijna nooit op gespeeld en ik doe hem weg omdat hij hier anders toch maar staat en ook geen tijd heb wegens andere interesses. Hij is van 26 april 2006 gemaakt (staat op Xbox 360 af te lezen) en dus nog geen jaar oud en ook bijna nog niet gebruikt.

Minimumprijs: 450€
Afsluitdatum: Zondag 13 mei
----

Ik verkoop dit dus voor een maat en indien er wat mis is neem ik verantwoordelijkheid.

Greets PootaH.

stijn87

Legacy Member
Zit er nog een kasticket bij, op welke dag is hij aangekocht? Is een afhaling aan station van Gent-sintpieters eventueel mogelijk?

PooTaH

Legacy Member
Zit er nog een kasticket bij, op welke dag is hij aangekocht? Is een afhaling aan station van Gent-sintpieters eventueel mogelijk?

Xbox is gekocht met de releasedatum, er was dan iets aan maand of 2 geleden. Heb deze kunnen omruilen in winkel voor een nieuwe, en heb er sindsdien niet meer opgespeeld. Indien correcte prijs kan er mss geleverd worden ja.

_ns_

Legacy Member
* Draadloze controller met recharger die je in de Xbox steekt zodat je kan gamen terwijl je draadloze controller oplaadt.

Play en Charge kit van Microsoft neem ik aan? 15 incl. :)

PooTaH

Legacy Member
hey69 zei:
ik kan je 350 geven age er snel vanaf wilt

kun je er zelf omkomen want verzendkosten zijn voor u anders, toch nog graag hoger bod gehad.

Morgenavond sluit ik af.

Barbeet

Legacy Member
Bod 350 euro voor afgehaald vandaag nog.

Console werkt toch nog perfect é ?

Je kan me bereiken via [email protected]

Ik pm me je me gegevens indien je wenst af te spreken.

Greetz

tinbie

Legacy Member
Tony Hawk's American Wasteland //EDIT// laat maar, mijns excuses

silver_one

Legacy Member
Indien niet verkocht, heb ik wel interesse om te ruilen voor een Nitendo Wii + sportspack + xtra nunchuck + rayman raving rabbitz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan