Archief - [X360] Xbox 360 Premium met 3 games en 2 wireless controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

linux

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn Xbox 360 Premium met alles bij:
-2 Wireless controllers met ni-mh oplaadbare batterijen van GP+oplader.
-Doos
-Boekjes
-Headset
-Component A/V kabel (High Definition)
-20 GB HDD
-Power Supply
-Console zelf

3 Originele Games:

-Need For Speed: Most Wanted
-Rockstar Table Tennis
-Project Gotham Racing 3

*ALLES wordt samen verkocht, niets apart, ook niet de games!
*De Xbox360 is een jaartje oud, het factuur ben ik kwijt maar alles is in perfecte staat.
*Alles kan getest worden te Leuven.
*Af te halen te Leuven
*Te verzenden op kosten en risico van de koper


Minimumprijs: € 390
Meeneemprijs: € 430


groeten,

Linus

-=EmbRaCe=-

Legacy Member
360 € (400 vind ik teveel aangezien hij reeds een jaar oud is, geen factuur en het enigste spel wa mijne kameraad echt interesseert is pgr 3). ik zit zelf ook in leuven en kan er dus maandagavond reeds om komen, kameraad komt dan wel mee. gelieve 'snel' iets te laten weten aangezien hij enkel maandag in leuven is.

Grtz

linux

Legacy Member
mja 360 met enkel PGR3 kan ik nog overwegen maar 360 met de 3 games niet :)

-=EmbRaCe=-

Legacy Member
gelieve dan de 360 (2 wireless inclu. + charger) + pgr3 voor 360 te overwegen ;) laat me iets weten, liefst voor zondagavond

lekker snel geantwoord trouwens :) :niceone:

linux

Legacy Member
gelieve enkel een bod te doen als je zeker bent van je aankoop!
RULES: 3.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

groeten,

Linus

-=EmbRaCe=-

Legacy Member
no offence, maar je vond mijn bod toch aan de lage kant, dan kan je beter doorzoeke tot je er meer voor krijgt.

anyway, free up

linux

Legacy Member
ik zei dat ik 360 met PGR3 kon overwegen en je zei dat ik dat moest doen, ik ging voor zondagavond ies laten weten dus...

AtTheMoment

Legacy Member
bod van 360€ dan tis wel minder als de minimum maja u ziet maar ;)

linux

Legacy Member
Zoals gezegd vind ik 360 voor alles nog iets te weinig dus ik kijk liever uit of er nog iets hoger geboden wordt.
alles vanaf 380 met de 3 games overweeg wel :)

linux

Legacy Member
UP1:
minimumprijs: € 370
meeneemprijs: € 400
ik wil evt ook nog ruilen tegen PC spullen, misschien andere console + opleg, ...

Tracker

Legacy Member
ruile tegen Wii console perfect staat me garantie en Red steel? (waarde is wel 300 €)

Tracker

Legacy Member
100 € opleg voor een console zonder garantie? humm daar moet ik ff over nadenken ;)

btw als ge nfsu en da tafeltennis gedoe ervanaf houdt (kheb totaal geen interesse in die 2 spelle) kan der dan ni ewa vanaf? ik wil gerust 50 euro toelegging geven alleen als die 2 spellen dan weg zijn. (alleen pgr3 dan die dus overschiet ;p)

linux

Legacy Member
Up2...
edit: ik wil eventueel ook de console zonder games verkopen :)
doe een bod

solutionBE

Legacy Member
*mocht* je ietsje apart verkopen dan geef ik 50 voor 1 wireless controller + table tennis.

Succes met de verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan