sheep commando
Legacy Member
Hey,
Heb hier een Xbox 360 staan, zelden gebruikt en zo goed als nieuw met alle toebehoren, papiertjes en doos.
Heb het eind november aangekocht om Gears of war te spelen, maar ben het vrij snel beu geworden. Nadien af en toe wat demo's gedownload en een paar weken geleden Dead Rising gehad maar was totaal niks voor mij.
Dus momenteel ben ik hem beu en moet die weg
Zal hem pas terug kopen als Ninja Gaiden 2 uitkomt
Alles compleet en zoals nieuw en maximaal een 20 uurtjes gebruikt.
Nooit gecrasht of enig andere probleem mee gehad en de factuur krijg je er bij natuurlijk met de resterende garantie (gekocht bij neckermann.com).
Manufacturing date: 20/04/2006. Hexic arcade spel op de HDD en verschillende demos, over 8GB dat je niet meer moet downloaden.
Liefst afhalen, ze durven nogal rondsmijten met zo'n pakjes bij de post en wil dat risico niet nemen. Ik denk dat het goedkoper uitkomt als je de trein zou nemen als je wat ver woont.
Over de meeneemprijs moet ik nog even nadenken, dit zal ik nog melden. Geen ruil en geen belachelijke biedingen please
PIC1
PIC2
Edit: Meeneemprijs 280 EUR
Heb hier een Xbox 360 staan, zelden gebruikt en zo goed als nieuw met alle toebehoren, papiertjes en doos.
Heb het eind november aangekocht om Gears of war te spelen, maar ben het vrij snel beu geworden. Nadien af en toe wat demo's gedownload en een paar weken geleden Dead Rising gehad maar was totaal niks voor mij.
Dus momenteel ben ik hem beu en moet die weg
Zal hem pas terug kopen als Ninja Gaiden 2 uitkomt
Alles compleet en zoals nieuw en maximaal een 20 uurtjes gebruikt.
Nooit gecrasht of enig andere probleem mee gehad en de factuur krijg je er bij natuurlijk met de resterende garantie (gekocht bij neckermann.com).
Manufacturing date: 20/04/2006. Hexic arcade spel op de HDD en verschillende demos, over 8GB dat je niet meer moet downloaden.
Liefst afhalen, ze durven nogal rondsmijten met zo'n pakjes bij de post en wil dat risico niet nemen. Ik denk dat het goedkoper uitkomt als je de trein zou nemen als je wat ver woont.
Over de meeneemprijs moet ik nog even nadenken, dit zal ik nog melden. Geen ruil en geen belachelijke biedingen please

PIC1
PIC2
Edit: Meeneemprijs 280 EUR
Ik bied alleen de premium console aan.
