Archief - [X360] [X360] [TK] Premium pack + 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CMT

Legacy Member
Alles gaat samen weg wegens tijdgebrek.

-xbox 360 premium pack (20gb hd)
-wireless controller
-saints row
-gears of war
-tomb raider legend
-the godfather

Het is allemaal nog in bijna nieuwstaat aangezien ik er nog niet veel tijd heb voor gehad om mij er mee bezig te houden.

Vraagprijs : 450€

MVG,

CMT

Batman

Legacy Member
is dat 1 extra controller of die die in het premium pack zit

CMT

Legacy Member
Kben van heist o/d berg, bij lier, Provincie antwerpen.

Als je echt wil kan ik wel paar foto's nemen moest dat echt nodig zijn
aangezien de console en de games nog bijna niet gebruikt heb.

De controller is degene die bij het packet bij was dus 1 controller in totaal.

Greetz

Duc1n0

Legacy Member
Volwassen reactie ;)

Tombraider Legend Kost nieuw 29.99
Godfather kost nieuw 29.99
Saints row nieuw 56.99 ( en 2de hands in gm 18.99 )

Ik had gerust tot 70 inclu willen gaan maar na die reactie neen ik dacht het niet ;)

bod vervalt

hummel

Legacy Member
na die reactie, neen ik denk het niet? wtf is da voor een reactie, ge hebt gewoon geen geld ja
moest ge zo weinig geld bieden op mijn games zou ik er ook eens goed mee lachen

Evil Force

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Volwassen reactie ;)

Tombraider Legend Kost nieuw 29.99
Godfather kost nieuw 29.99
Saints row nieuw 56.99 ( en 2de hands in gm 18.99 )

Ik had gerust tot 70 inclu willen gaan maar na die reactie neen ik dacht het niet ;)

bod vervalt

Haha, ik denk dat jouw reactie onvolwassener (of meer onvolwassen, wathever) is dan die van CMT
je bied een (in mijn ogen) toch wel lage prijs,
dus is het normaal dat de verkoper er eens mee lacht,
en op die manier duidelijk maakt dat hij het te weinig vind

Ik weet dat je met beleefdheid ver komt maar op dit forum zijn er toch velen daarin overdrijven hoor, djeezes.

Duc1n0

Legacy Member
Eum neen , Het is gewoonte om bij een laag start bod te beginnen ;) .
Het is toch zo dat biedan gaat ? Ik geef een bod , jij geeft een 'antwoord' bod en zo kruipt ge naar de uiteinelijke verkoopprijs :) . Dus ipv 'lol denk het neit' te antwoorden geef je jouw gewilde prijs . Dat maakt comuniceren + de verkoop aangenamer voor beide ;)
en 15 euro( pstuk ) voor een game die van begin 2006 zijn van ik niet overdreven laag om mee te BEGINNEN
@ Evil force toch ffkes helpen waar heb ik u commentaar gevraagt ?

yannickvg

Legacy Member
Het is gevraagD. Bieden om zo tot de uiteindelijke prijs te komen... dat is hier geen namaakmarkt in Bodrum. Doe een deftig bod of doe er geen en als je dan een erg laag bod doet verwacht dan zo een reactie.

Voor de rest genoeg off topic.

CMT

Legacy Member
Als er iemand deftig geïnteresseerd is, laat het mij dan weten.
Voor de rest moet ik niets weten van absurd lage boden of belachelijke
discusies.

Dank bij voorbaat,

CMT

B7ackburn

Legacy Member
270 bij voorbaat, wegens nog intersse in andere console hier. Kan je eventueel leveren? Ik ben van Borsbeek. Morgen avond weet ik meer omdat dan die verkoop afsluit. Voor enkel de console, 300 als ik er een gampje bij krijg.

Mvg

CMT

Legacy Member
Ben van itegem, kan eventueel leveren.
Maar 300 is te weinig sorry.
Aangezien de console nog geen half jaar oud is en de garantie 2 jaar is.
De nieuwprijs bedraagd nog altijd 400 € zonder de games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan