BiZi
Legacy Member
Net een nieuwe Premium Package uit de RMA aangekregen.
Mijn was 2 weken geleden stuk gegaan, heb hem zonder problemen naar Duitsland verzonden en heb deze gisteren terug ontvangen. Ik heb wel week een 2de Premium gekocht (omdat ik verlof had), vandaar dat ik deze dus weg doe
Dus wat ik aanbied:
Xbox 360 Premium Package : De Console, Stroomkabel, Component HD/Scart Kabel, Wireless Controller, 20 gb HD, Headset (compleet in doos)
--> absolute min. prijs te beginnen bij 275 euro (kost nog altijd 379 nieuw)
--> meneemprijs 325 euro
--> verzenden is geen probleem, toch verkies ik afhaling.
Gears of War : 41 euro inclusief verzending
Call of Duty 2 : 20 inclusief verzending (of eventueel ruilen tegen DOA4)
Moto GP '06 : 28 euro inclusief verzending
Prey : 26 euro inclusief verzending.
Mvg
Mijn was 2 weken geleden stuk gegaan, heb hem zonder problemen naar Duitsland verzonden en heb deze gisteren terug ontvangen. Ik heb wel week een 2de Premium gekocht (omdat ik verlof had), vandaar dat ik deze dus weg doe

Dus wat ik aanbied:
Xbox 360 Premium Package : De Console, Stroomkabel, Component HD/Scart Kabel, Wireless Controller, 20 gb HD, Headset (compleet in doos)
--> absolute min. prijs te beginnen bij 275 euro (kost nog altijd 379 nieuw)
--> meneemprijs 325 euro
--> verzenden is geen probleem, toch verkies ik afhaling.
Gears of War : 41 euro inclusief verzending
Call of Duty 2 : 20 inclusief verzending (of eventueel ruilen tegen DOA4)
Moto GP '06 : 28 euro inclusief verzending
Prey : 26 euro inclusief verzending.
Mvg