R0lex
Legacy Member
Hello,
heb nieuwe Xbox 360,
blijkbaar zit er nu een cooler in die voeding;
vroeger had ik een 360 waarvan de voeding muisstil was.
Microsoft heeft die erin gestoken omdat die soms overhitte en de 360 onstabiel maakt.
Ik wil ene zonder cooler, nen stillen dus. Als iemand zo ene die toevallig kan verkopen aan mij, hoeveel vraagt ge?
Grtz R0lex
heb nieuwe Xbox 360,
blijkbaar zit er nu een cooler in die voeding;
vroeger had ik een 360 waarvan de voeding muisstil was.
Microsoft heeft die erin gestoken omdat die soms overhitte en de 360 onstabiel maakt.
Ik wil ene zonder cooler, nen stillen dus. Als iemand zo ene die toevallig kan verkopen aan mij, hoeveel vraagt ge?
Grtz R0lex