Archief - [X360] tr: pes6 - fifa07?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUnTaCh

Legacy Member
Iemand zin om mijn pro evolution soccer 6 te wisselen voor een andere xbox 360 game?
Ik zou graag fifa07 hebben. Ik heb steeds fifa gespeeld en PES6 is TE verschillend voor mij...

slasse

Legacy Member
geloof me ga de fifa van xbox maar eerst is huren of de demo downloaden via de marketplace.ik heb ook altijd fifa gespeeld en de 07 op xbox 360 trekt echt op niks

CoUnTaCh

Legacy Member
slasse zei:
geloof me ga de fifa van xbox maar eerst is huren of de demo downloaden via de marketplace.ik heb ook altijd fifa gespeeld en de 07 op xbox 360 trekt echt op niks

Bedankt om me dit te vertellen, misschien eens huren eerst.
Maarja dan nog, de controls zijn toch ONG hetzelfde e... Die van PES6 zijn gewoon totaal anders en heb geen zin om een jarenlange gewoonte af te leren.

Btw, wat is er dan ZO slecht aan? nu jaag je me wel wat schrik aan...

JaVae

Legacy Member
fifa is net een pak beter geworden imo. vroeger was PES de betere voetbalgame, nu kan fifa en zeker langs liggen. bekijk de reviews ook maar, veel PES fans geven zelfs toe dat fifa op 360 dit jaar mss wel beter is.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
maar nee.De clans van pes worden elk jaar groter.Next-gen voetbal games konden alle 2 beter .Zo trekt met fifa de voetbal op niks en met pes heb je dan weer maar 10 stadions terwijl in de ps2 versie er 32 zijn.Maar het voetbal is echt.Ik kies voor pes.ik speel het al van pes2.En de verkoop cijfers doen het uitstekend.Al 3 jaar achter elkaar dat pes in de best verkopende games van het jaar staat.Maar jij moet kiezen wat je het liefst speelt

Yurf

Legacy Member
Ik denk dat je deze discussie beter voert in een ander subforum dan het Buy-it & Sell-it-forum.

CoUnTaCh

Legacy Member
idd jongens, liever niet hier :).

Hoewel... toch even mijn mening :p:

Ik heb altijd fifa gehad MAAR ik moet toegeven dat PES6 gewoon realistischer aanvoelt. Ik heb dit dan ook altijd toegegeven. Nu ik mijn 360 had wou ik dan toch eens de stap wagen... maar ik vind het gewoonweg TE verschillend, vooral dan qua controls, om er mij in te verdiepen.

En euhm... to the point eventjes, niemand die wil wisselen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan