idd jongens, liever niet hier

.
Hoewel... toch even mijn mening

:
Ik heb altijd fifa gehad MAAR ik moet toegeven dat PES6 gewoon realistischer aanvoelt. Ik heb dit dan ook altijd toegegeven. Nu ik mijn 360 had wou ik dan toch eens de stap wagen... maar ik vind het gewoonweg TE verschillend, vooral dan qua controls, om er mij in te verdiepen.
En euhm... to the point eventjes, niemand die wil wisselen?