enjuu
Legacy Member
game is een promotional copy, geen verschil met een gewoon game, behalve een vermelding op het hoesje.
Heb game pas, 1 keer gespeeld maar is echt niet mijn ding.
Ksnap echt weinig van de regels en ken geen enkele ploeg ofzo dus echt weinig lol aan.
Ik ruil enkel, liefst tegen een wii-game (behalve wii play)
maar voorstelle van 360-ggames zijn ook welkom
Heb game pas, 1 keer gespeeld maar is echt niet mijn ding.
Ksnap echt weinig van de regels en ken geen enkele ploeg ofzo dus echt weinig lol aan.
Ik ruil enkel, liefst tegen een wii-game (behalve wii play)
maar voorstelle van 360-ggames zijn ook welkom
