Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allé kom, t'is goed omda'k nog geen race game hebI YannicK I zei:@ saf: Battlestations voor NFS: Carbon wil ik wel maar nie voor lp

I YannicK I zei:@ saf: Battlestations voor NFS: Carbon wil ik wel maar nie voor lp
@ Gfreak: niet grappig:ironic:
GFreak007 zei:Ik meende het wel over dat bod he :doc:
Saf! zei:Allé kom, t'is goed omda'k nog geen race game heb![]()
Kwil er toch effe bij vermelden dat Yannick het te weten gekomen is doordat ik het em eerlijk verteld heb, nu lijkt het precies alsof ik hem in't zak wou zette ofzoI YannicK I zei:ik ben niet geintresseerd in Sonic, en de deal met Saf! gaat nog niet zeker door nu ik te weten ben gekomen dat het een promotional copy is
Ik stond er niet bij stil da't een promo was, pas wanneer ik de game uit mn kast haalde viel menne frang.Saf! zei:Kwil er toch effe bij vermelden dat Yannick het te weten gekomen is doordat ik het em eerlijk verteld heb, nu lijkt het precies alsof ik hem in't zak wou zette ofzoIk stond er niet bij stil da't een promo was, pas wanneer ik de game uit mn kast haalde viel menne frang.
@Yannick: bod blijft gelden moest je het niet kwijt raken
deansde zei:PGR 3 tegen NFS carbon?