Archief - [X360] [tk/tr]f.e.a.r

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
compleet en in vrijwel perfecte staat
bieden vanaf 30€ incl. of stel maar een ruil voor
liefst 360 of ds games

Koonut

Legacy Member
pimpieboy laat niets weten en is weldegelijk vandaag online geweest dus is H3lios nu de hoogste bieder indien hij nog intresse heeft
laat topic nog open tot aankomende zondag

H3li0s

Legacy Member
Wil dit nu zeggen dat het van mij is ? Het is zondag en hier staat niets meer nieuws en ik had het hoogste bod.

ZackWhite

Legacy Member
H3li0s zei:
Wil dit nu zeggen dat het van mij is ? Het is zondag en hier staat niets meer nieuws en ik had het hoogste bod.

ik sta er nog :p, maar dead rising is weg dus trek ik bod in :niceone:

H3li0s

Legacy Member
Menelec:

Gelieve het te vermelden als zaken verkocht worden. Zeker als ge ervoor zegt dat ik het hoogste bod had , ge niks meer laat weten en het dan van de koper moet horen dat het verkocht is.
Er was nu absoluut geen enkele kans om nog tot een hoger bod te gaan.
Gelieve volgende keer iets sportiever en volwassener te werk te gaan.
Zelf niet gaan klagen dat mensen niet reageren op je PM als je zelf niet reageert waar het nodig is.

RULES:
8.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Verkopen buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.

9.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

Koonut

Legacy Member
hier is nog niets verkocht, pimpieboy ging in pm verder op zijn eerste bod in en hoewel ik daar normaal ook een probleem van maak(wat hier wel duidelijk is) was ik van plan om te vragen of hij hier zijn bod kon plaatsen

spijtig genoeg heb ik daar geen tijd voor gehad en er was ook geen garantie dat hij op tijd zou kunnen hebben geboden dus zijn bod valt effectief weg

heb enkel naar hem een pm gestuurd met eventuele tijden wanneer ik beschikbaar zou zijn moest hij de hoogste bieder zijn

gelieve met een mod ervoor te zorgen dat mijn feedback terug op 100% komt te staan en je in het vervolg tenminste afwacht op uitleg van de verkoper

heb u pm gestuurd met mijn gegevens

H3li0s

Legacy Member
Ok maar als je zegt dat je gaat afsluiten op zondag dan kan je toch wel zondag even komen kijken niet ? Dan is het pimpieboy zijn fout dat hij hier gaat verklaren dat het spel aan hem verkocht is geweest terwijl dit helemaal niet het geval was

Je geeft nu wel een goede uitleg maar die informatie kon ik onmogelijk geweten hebben. Je kunt mij niet beschuldigen dat ik "tenminste afwacht" want zondag was de afsluitdatum en als ik dan niets hoor buiten dat de thread niet up to date is gehouden dan is dit voor mij een overtreding van de regels. Daar kun je mij niet kwalijk voor nemen. Voor mij was er op dat moment een overtreding van de regels.

Maar ik ga hierbij akkoord om je feedback terug op 100% te plaatsen.

Koonut

Legacy Member
wel ik had gezegd dat ik het topic nog zou open laten tot zondag dus in principe kon er nog geboden worden tot 23u59 eh

soit'k zal wel in het vervolg ietwat concreter zijn en pm's in het geheel negeren zoals'k normaal altijd doe ;)

H3li0s

Legacy Member
Kheb u PM gestuurd en kheb ook een crew member op de hoogte gebracht van het misverstand. Khoop da u feedback terug op 100% zou staan. Khad ni zo vies moge reageren mr twas een slecht dagske :p

Pimpieboy ! : gij had dus wel ni moge zegge da het al aan u verkocht was eh

En om verdere misverstanden te vermijden. Zoals Menelec al zei gaat de deal met mij door.
Hier mag dan ook een slotje op veronderstel ik ?

pimpieboy 2

Legacy Member
euh nee dacht het niet en kga ier niet teveel spel niet meer om maken ook

h3lios tenzij gij niet kunt liezen is 30 afgehaald nog altijd meer dan 30 inclusief ... dus ben ik SOWIESO de winnaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan