@Fuji: reden van verkoop: uitgespeeld
staat: perfect, met boekje erbij!
Bij aankoop van een nieuw spel hou ik mijn doosjes altijd apart in een kras en stofvrije kast, het spel zelf wordt in een dvd doosje gestoken.
Met als resultaat, dat als ik het ruil of door verkoop het spel er even nieuw uit ziet als in de winkel, alstublieft.