rosero202
Legacy Member
Ik heb mijn Xbox 360 gekocht bij game mania rond 15december exacte datum moet ik even op bonnetje kijken heb er eigenlijk amper op gespeeld (even bij mijn ma thuis) want mijn tv ondersteund geen pal-60HZ vreemd genoeg dus ligt hij hier gewoon in de doos terug. Aangezien ik ook dringend geld nodig heb wil ik hem zo snel mogelijk van de hand doen ik heb 300€ nodig dus dat is dan ook de richtprijs liefst afhalen of afspreken in het antwerpse
je kan me bereiken op mijn gsm aangezien ik thuis geen internet heb en ik niet heel de tijd op mijn mail kan kijken 0486051608
(btw het pakket heeft me nieuw 415€ gekost dus ik denk dat 300€ voor een splinternieuwe console goed meegenomen is)
prettige feestdagen nog
mvg,
Rosero202
je kan me bereiken op mijn gsm aangezien ik thuis geen internet heb en ik niet heel de tijd op mijn mail kan kijken 0486051608
(btw het pakket heeft me nieuw 415€ gekost dus ik denk dat 300€ voor een splinternieuwe console goed meegenomen is)
prettige feestdagen nog
mvg,
Rosero202
