Sk8erMatty
Legacy Member
Ik verkoop mijne wireless controller wegens miskoop. 'k dacht dat'k ne wireless zou nodig hebben voor te xbox'en op kamer maar nu blijkt da mijne kabel toch lang genoeg is :ironic:
dus ja, staat geen kraske op, maar 1x gebruikt geweest.
bieden vanaf 30€
ruilen doe ik ook met een wired controller die nog nieuw is (dus nog in 't dozeke)
dus ja, staat geen kraske op, maar 1x gebruikt geweest.
bieden vanaf 30€
ruilen doe ik ook met een wired controller die nog nieuw is (dus nog in 't dozeke)