nico
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn exemplaar van Gears of War.
Ik denk dit topic een kleine week te laten openstaan. indien er een bod te goed is om af te wijzen, zal ik dit ook meedelen zodat de rest de kans krijgt om nog "x" aantal uur over te bieden.
Momenteel alleen te koop.
ook te koop op x-power.
Ik verkoop mijn exemplaar van Gears of War.
Ik denk dit topic een kleine week te laten openstaan. indien er een bod te goed is om af te wijzen, zal ik dit ook meedelen zodat de rest de kans krijgt om nog "x" aantal uur over te bieden.
Momenteel alleen te koop.
ook te koop op x-power.