Archief - [X360] [TK] + 9 games + 2 controllers " wireless "

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfen

Legacy Member
Hi.

Hierbij verkoop ik mijn xbox 360 met 9 games & 2 draadloze controllers,
de console is gekocht bij de release van iemand die er niet tevreden van was..
daarbij heb ik de doos & papieren!!
aangekocht bij game mania !!

alle kabels van het premium pakket, dus ook de hd van 20gig, perfecte staat
2 draadloze controllers, perfecte staat,

9 games: perfecte staat

Project Dark Zero
Call Of Duty 3
Test Drive ulimited
Saint Rows
Amped 3
Tombe Raider
Dead Or Alive 4
Farcry Predator
Ghost Recon Advance Warfighter

alles in perfecte staat!

Ik weet geen prijs tezeggen.. maar hou mij aan het recht als de prijs niet goed is dat de console niet buiten gaat,
de console is nog niet ingeleverd geweest & werkt dus perfect

voor snelle reactie mag je steeds mailen op

[email protected]


Mvg


PS: ER WORDT NIKS APART VERKOCHT, !!
de console gaat weg wegens tijdsgebrek

BiZi

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bizi zoekt alleen pakketen om met winst verder te verkopen.

Niet altijd ;)

Meeste van de games zijn voor eigen collectie. Hardware wordt meestal doorverkocht.

Notorious P vermeldt er anders even bij dat ik tevens altijd goede prijzen betaal en dat andere forumgangers mij altijd kunnen overbieden indien ze dit willen.

NotoriousP

Legacy Member
BiZi zei:
Notorious P vermeldt er anders even bij dat ik tevens altijd goede prijzen betaal en dat andere forumgangers mij altijd kunnen overbieden indien ze dit willen.

Hey how dat ontken ik niet hé, ik moedig het zelfs aan zodat ik de zaken die ik nodig heb apart kan kopen van mensen die alleen in pakket verkopen. ;)

BiZi

Legacy Member
NotoriousP zei:
Hey how dat ontken ik niet hé, ik moedig het zelfs aan zodat ik de zaken die ik nodig heb apart kan kopen van mensen die alleen in pakket verkopen. ;)

Aha ;) Mja ik vatte het eerder vrij negatief op. No prob ;)

wolfen

Legacy Member
bizi heeft bod gedaan van 350€ & wilt het geleverd hebben voor die prijs
heb eens met hey69 gepraat en hij zegt dak er nog 400€ kan voor vragen..
als je ziet dat hier een xbox 360 buiten gaat aan 500€ met 14games..
ik heb vervolgens gevraagt voor 375€, en geleverd bij hem thuis,

nu is me broer toch aan het twijfelen om toch bij zen prijs te blijven en dat is 400€ ! voor mense met interesse let me know..

Alvast bedankt voor de reactie's !

Mvg

wolfen

Legacy Member
Bedankt voor het bod ! ,

maar er heeft al iemand 400€ geboden en die willen er zo snel mogelijk omkomen, dus deze avond of morgen,

wie meer bied en rapper kan komen afhalen, is hij voor hem, zoniet is hij weg..

Mvg

BiZi

Legacy Member
Vergeten te melden, maar ik trek mijn bod in wegens opkoop van een ander pakket.

Toch bedankt. mvg

wolfen

Legacy Member
Pakketje is verkocht ! , mag gesloten worden !

bedankt voor de reacties ! , mvg !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan