ENERGIE03
Legacy Member
heb voor de XBOX een tamelijk goede bod , mogelijk verkocht via Kapaza .. spellen verkoop ik dan apart .
ze zijn zo goed als nieuw , geen krets ( max. 1 ofzo )
- FIFA 2007 min. 27EUR
- FIFA 2006 min. 15EUR
- PES 6 min. 35EUR
- Amped 3 min. 15EUR
- Call of duty 2 min. 15EUR
indien hoog , doe een bod !
alle 5 mogen samen weg voor maar 100EUR !!!
ze zijn zo goed als nieuw , geen krets ( max. 1 ofzo )
- FIFA 2007 min. 27EUR
- FIFA 2006 min. 15EUR
- PES 6 min. 35EUR
- Amped 3 min. 15EUR
- Call of duty 2 min. 15EUR
indien hoog , doe een bod !
alle 5 mogen samen weg voor maar 100EUR !!!