B7ackburn
Legacy Member
goede - nieuwe staat, spel is niet echt mijn ding (ben niet zo een racefanaat).
Ik ken wel niet echt de nieuwprijzen, dus daarom: Bied maar als het me bevalt --> verkocht.
Bieden excl. aub
gewone dvd post tarief: 2,75 euro
mvg
edit: ruilen mag ook, liefst dan tegen 360 games/ hd av kabel/ headset voor 360 + eventueel opleg.
Ik ken wel niet echt de nieuwprijzen, dus daarom: Bied maar als het me bevalt --> verkocht.
Bieden excl. aub
gewone dvd post tarief: 2,75 euro
mvg
edit: ruilen mag ook, liefst dan tegen 360 games/ hd av kabel/ headset voor 360 + eventueel opleg.