Archief - [X360] Te koop Xbox 360 Premium + 1 wired controller, play & charge kit en 2 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijn 360 omdat ik met dat geld een PS 3 wil aankopen.
Alles is nog in perfecte staat.

Het is een 360 premium dus deze bevat sowieso al een wireless controller, alle nodige kabels voor HD-gaming en een 20 GB hd.
Hierbij komen dan nog eens:
- een advanced scart cable( beter kwaliteit op non-HD tv's),
- een wired controller(ook te gebruiken als gamepad op de pc),
- een play & charge kit( geen batterijen meer nodig voor je wireless controller),
- 2 360 games, namelijk Gears of war(nieuw gekocht) en perfect dark zero(in occasie gekocht).

je krijgt er de xbox topper halo 2 er nog gratis bij.

De minimumprijs bedraagt: €250
De meeneemprijs bedraagt: €300

Alles wordt als 1 geheel verkocht en is af te halen te Bonheiden.
Je kan bieden tot 25 mei, diegene dat dan het hoogste bod heeft geplaatst wint.

Is er na 25 mei nog steeds niemand ide heeft geboden dan geld de meeneemprijs.

Ik kan zelf niets komen brengen dus je zal het zelf moeten komen afhalen.

Te betalen bij afhaling!!

BlueCharlie

Legacy Member
Ik doe er 10 Euro bij en bied 290 Euro, als ik voor nu maandag reactie krijg want ga niet lang meer wachten want mijn xbox360 is kappot.

Deathwish

Legacy Member
je liet toch lopen tot 25 mei ? als er tegen dan geen boden waren, ging het naar de meeneemprijs ?!

Rare redenering... voor 20 meer had ik die ook wel geboden als hij dan voor mij was...

nevermind

Fredje

Legacy Member
Deathwish zei:
je liet toch lopen tot 25 mei ? als er tegen dan geen boden waren, ging het naar de meeneemprijs ?!

Rare redenering... voor 20 meer had ik die ook wel geboden als hij dan voor mij was...

nevermind

Sorry hiervoor maar ik bedoel wel degelijk dat je kan bieden tot 25 mei Tenzij iemand de meeneemprijs biedt dan heeft deze direkt gewonnen.

Maar stel dat er tegen 25 mei nog niemand een bod had geplaatst dan zou het enkel en alleen weggaan tegen de meeneemprijs.

nogmaals sorry voor dit misverstand!

Fredje

Legacy Member
Deathwish zei:
je liet toch lopen tot 25 mei ? als er tegen dan geen boden waren, ging het naar de meeneemprijs ?!

Rare redenering... voor 20 meer had ik die ook wel geboden als hij dan voor mij was...

nevermind

Sorry hiervoor maar ik bedoel wel degelijk dat je kan bieden tot 25 mei Tenzij iemand de meeneemprijs biedt dan heeft deze direkt gewonnen.

Maar stel dat er tegen 25 mei nog niemand een bod had geplaatst dan zou het enkel en alleen weggaan tegen de meeneemprijs.

Het is de eerste maal dat ik hier iets verkoop dus nogmaals sorry voor dit misverstand!!

X-travaganza

Legacy Member
@ Deathwish

tja,het heet daarvoor de meeneemprijs ook...indien je het zeker en vast wilt,dan bied je gewoon de meeneemprijs (moet je dan niet komen klagen dat iemand anders er mee wegloopt hé) :doh:

ok,moet toegeven dat 't mss. een beetje raar uitgedrukt was,maar de meeneemprijs stond er hé...indien je het echt wilde moest je maar €300 afdokken

Greetz

yellowtigra

Legacy Member
Yep, meeneemprijs 300€ dus als iemand 300€ bied wordt dan ook verondersteld dat hij het item kan "meenemen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan