Archief - [X360] Te Koop: Nyko Intercooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M0rdresh

Legacy Member
Te Koop:
Nyko Intercooler voor de XBOX360

- Increase air flow and reduces heat throughout the 360 providing extended life and reliability
- Powered by the Xbox 360 console, no extra AC adaptor needed
- Snap on installation means no tools or other modifications are required
- Can be used with the Xbox 360 in vertical or horizontal position

Nieuwstaat, niet veel gebruikt. Weg wegen voorlopig geen X360 aanwezig hier.

xDilatedx

Legacy Member
Wat is je vraagprjis ? Foto ? Handleiding ? Kan je effe kort uitleggen hoe je hem moet aansluiten ?

M0rdresh

Legacy Member
Is heel gemakkelijk te installeren, komt met originele doos en handleiding. Je kan hem gemakkelijk achteraan op je x360 klikken, het is ook gemakkelijk weer los te klikken indien gewenst.

Ik heb snel wat foto's getrokken en op een webpagina gegooit:
=>http://web.mac.com/ashroh/iWeb/Site/Library.html

Vraagprijs: 15€ excl. (Afhaling of verzending (+1,5€) mogelijk)

-Draco-

Legacy Member
lol mijn bod is hoger ze...
mijn bod is exclu...
is zeker kilopost

Soulreaver

Legacy Member
Euhm, correctie.
Er staat 1,5 euro verzendkost.
Dus mijn bod is hoger.

M0rdresh

Legacy Member
Bod genoteerd, ik laat de post nog wat open. Bod van Draco is momenteel het hoogst.

M0rdresh

Legacy Member
UP 1/3, binnenkort sluit ik af en verkoop ik aan Draco met z'n bod van 12€ excl.

-Draco-

Legacy Member
Na overleg met de verkoper trek ik mijn bod in, geen probs hoor ;)

M0rdresh

Legacy Member
Geen probleem voor uw annulatie hoor. Daarmee is Soulreaver de hoogste bieder, als dat bod nog intussen geldig is?

M0rdresh

Legacy Member
UP 1/3

Info: Vraagprijs 15 excl (afhaling of verzending +/- 1,5€)

M0rdresh

Legacy Member
X360 over de gehele wereld hebben last van circles of death, ik zie nochthans héél veel x360 verkocht worden, o.a. op dit forum.

Je kan dus met gemak "opgelet, kan circles of death hebben" op iedere X360 console sale hier komen plaatsen, samen met een link over de vele blogs of sites waar ring of deaths omschreven worden. Wordt dat gedaan ?

Ik heb al twee x360's defect gehad (zonder Nyko Intercooler) en sedert dien (met Nyko) nooit geen problemen meer gehad.
Het is trouwens nergens bewezen dat die ring of deaths effectief door die cooler veroorzaakt zijn.

Officiële reactie van Nyko op die berichten:

Nyko is proud to announce that they’ve shipped more than 500,000 Intercooler 360s to date. (2006)
Nyko stands by its products 100% and is confident in the Intercooler 360 and its reliability as a safe and effective means of lengthening the life of the Xbox 360 console.

While a small percentage of all products suffer from defects, the total defect rate for the Intercooler 360 is well under 1%, which is less than half of the average for consumer electronics products

Nyko will replace both the damaged Intercooler 360 and Xbox 360 console upon first hand verification that the Intercooler 360 caused the system to fail.

Maar soit, het is mijn bedoeling niet een product te promoten, iedereen moet maar oordelen of hij dit wil of niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan