dj vinno
Legacy Member
Ik heb dus nog steeds mijn game Splinter Cell Double agent te koop staan.
Deze heb ik met moeite 10min gespeeld en is nog in nieuwstaat!
Alles zit er nog in, nooit gelezen, met ongekraste xboxlive 48u trial.
Zou graag ruilen tegen ander game want is zonde dat ik het hier laat liggen.
mvg Boving
Deze heb ik met moeite 10min gespeeld en is nog in nieuwstaat!
Alles zit er nog in, nooit gelezen, met ongekraste xboxlive 48u trial.
Zou graag ruilen tegen ander game want is zonde dat ik het hier laat liggen.
mvg Boving