Archief - [X360] Rainbow Six Vegas, nhl 2k7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beambeam

Legacy Member
Joep,

Aangezien ik doodgraag gears of war wil doe ik rainbow six vegas weg :(.

Ook doe ik nhl 2k7 weg...

En ook onze Don Corleone, GODFATHER gaat de deur uit!

Beide in PERFECTE STAAT!

Koonut

Legacy Member
heb hier Gears of War(compleet, Pal en in zeer goede staat) en heb wel intresse in R6 maar het is wel de collectors edition dus ik zou graag iets extra willen
en kunt ge aub ook ker u gemeente invullen in u profiel ;)

beambeam

Legacy Member
Hmm ik heb rainbow six juist voor 65 euro aangekocht en die van jou kost nieuw 73 euro dus wat wil je er nog bij :).

Ik ben van Mechelen is het mogelijk dat je levert?

beambeam

Legacy Member
Rainbow six is weg tegen Gears Of War....

Blijven over:

- Kameo
- NHL 2k7
- Far Cry Predator
- The Godfather

Allen in PERFECTE staat!

beambeam

Legacy Member
@ Pro Evo Gamer: Nope :)
@ Nico: Ik heb het spel op pc uitgespeeld en vond er niet veel aan. Ook is het een game dat je nu koopt en binnen een maand en nieuwe in de winkel ligt. Maar stel maar voor, tegen welke tittel wil je het ruilen, in wat heeft u interesse?

nico

Legacy Member
NHL of the Godfather. (er loopt nog een thread van mij dus je hebt nog even tijd :))

nico

Legacy Member
hey,
heb wat treviews gelezen enzo en the godfather blijkt niet zo goed te zijn... (is het trouwens dezelfde versie als die op de pc? die heb ik namelijk zelf)

mss nhl?

beambeam

Legacy Member
Hmz, nhl heb ik nog maar een paar dagen gaan kopen en dat is wel een topper...

IGN geeft het zelfs een 8.9 ;).
Heb je geen andere games te ruil anders denk ik dat ik mijn nhl wel ga houden...

beambeam

Legacy Member
Eigenlijk niet meer want het gaat subie tde post op richting Duc1n0

Duc1n0

Legacy Member
Wel mijn beste beambeam ik heb nog steeds niets ontvangen ; ik vertrouwde je niet 100 % dus wachte ik gewoon af tot ik jouw spel in mijn bus had voor ik het mijne op zond , rarara je hebt het disndag ochtend opgestuurt aan prior verzending .. we zijn nu vrijdag en ik heb nog steeds niets ontvangen :) . Ben ik blij dat ik het risico niet heb genomen om jouw blindelings te vertrouwen .

cesper379

Legacy Member
als ge voor 10 euro farcry verkoopt kom ik het bij u af halen in mechelen!

beambeam

Legacy Member
Ducin0 zeg dan eens wrm je me niet blindelings vertrouwde :). Ik heb met jou al een perfecte deal afgesloten.

Mja ik had het zelfde gevoel en heb dus ook niet opgestuurd.

Cesper; dat is veel te weinig :) Voor 15 moogt ge het komen halen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan