Archief - [X360] Premium + wireless expension + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUnTaCh

Legacy Member
-XBOX 360 CONSOLE
-XBOX 360 HARD DRIVE (20gb)
-XBOX 360 WIRELESS CONTROLLER
-XBOX 360 HEADSET
-XBOX 360 COMPONENT HD-AV CABLE MET SCART ADAPTER

+ wireless expension pack:
-een extra draadloze controller met oplaadbare battery pack
-een universele media-afstandbediening
-een Quick Charge Kit (waarmee je snel twee battery packs tegelijk kan opladen)

+ 4 games:
-PES6
-Saints Row
-Fight Night Round 3
-Gears Of War

Reden tot verkoop is aanschaf van een Nintendo WII.
Alle dozen, papieren en handleidingen zijn aanwezig.

Gelieve af te halen in Gent.

400 euro is volgens mij een mooie prijs.

Staat ook op kapaza en 2dehands.

PsYmon

Legacy Member
400 wil ik er wel voor geven. Bodje van 400 dus :)
Tenminste als het effectief in gent op te halen is, en niet in een randgemeente of zo. Waar exact in Gent?

CoUnTaCh

Legacy Member
PsYmon zei:
400 wil ik er wel voor geven. Bodje van 400 dus :)
Tenminste als het effectief in gent op te halen is, en niet in een randgemeente of zo. Waar exact in Gent?

Karelvanhulthemstr.

Ik heb reeds een wissel aangeboden gekregen met WII.
maar ik wacht nog wat af, zou er toch graag nog wat meer voor krijgen.

CoUnTaCh

Legacy Member
Een wissel aangeboden gekregen van Valdo.be.

Psymon is tot nu toe bereid 400 te betalen.

upziedaizie

PsYmon

Legacy Member
Wat prefereer je eigenlijk? Ik zoek een xbox voor m'n schoonbroer. Tis nu niet heel erg dringend, maar het zoeken kost mij ook tijd he :)

CoUnTaCh

Legacy Member
PsYmon zei:
Wat prefereer je eigenlijk? Ik zoek een xbox voor m'n schoonbroer. Tis nu niet heel erg dringend, maar het zoeken kost mij ook tijd he :)

Ik prefereer verkopen maar ik vind 400 nog te weinig.
Voor 430 mag je hem vandaag nog komen halen.

PsYmon

Legacy Member
Je zegt zelf '400 euro is een mooie prijs'

Ik bied 400 en het is te weinig? Sorry, maar dan hoeft het voor mij niet meer hoor :unsure:
Als je maar aan 450 euro wil verkopen, moet je dat expliciet vermelden als minimumprijs.

CoUnTaCh

Legacy Member
PsYmon zei:
Je zegt zelf '400 euro is een mooie prijs'

Ik bied 400 en het is te weinig? Sorry, maar dan hoeft het voor mij niet meer hoor :unsure:
Sorry misverstandjes:
Ik heb zonet, terwijl jij aan het posten was, aangepast naar 430 afhaalprijs in mijn laatste post.
Ik zou graag mijn topic aanpassen maar er is geen edit knop visible!

PsYmon

Legacy Member
Mja, ik blijf bij mijn bod van 400 euro, je ziet maar wat je ermee doet he.

PsYmon

Legacy Member
Ik denk niet dat je je beginpost nog kunt aanpassen. Vraag anders aan de mods deze te sluiten en maak dan een nieuwe aan.

TheClown

Legacy Member
als je gow aan mij verkoopt voor 30€ kan je de rest aan psymon verkopen voor 400 :)

PsYmon

Legacy Member
Tarara, mijn bod is op alles. Dat komt evengoed neer op 430 bieden voor alles he :)

GaMe®

Legacy Member
Ik zou graag PES6 apart willen kopen als dat mogelijk is.
Heb het tegen deze week nog nodig.. Laat me iets weten. :)

CoUnTaCh

Legacy Member
35 euro voor PES6 (GaMe®)
390 voor all in - PES6 (PsYmon)

Psymon?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan