LordPoekie
Legacy Member
Ik heb een Xbox360 met 1 controller het HD + headset + netwerkkabel+ en de kabel met HDTV. Heb 4 spellen, king kong, Football manager 2006, FIFA2006 RTWC en Just Cause. Heb deze xbox gekocht in een bevlieging en staat nu thuis voor af en toe eens een dvd op te kijken. Dus vind het niet de moeite om hem te houden.
Doe een goed bod. Zou tevens willen ruilen voor psp met firmware 1.5 maar dan wel met opleg. Xbox is +- 5 maanden oud en zeer weinig gebruikt.
Ik ben van Dilsen-Stokkem, maar ik heb ik ook een kot in antwerpen (Wilrijk)
greetz koen
Doe een goed bod. Zou tevens willen ruilen voor psp met firmware 1.5 maar dan wel met opleg. Xbox is +- 5 maanden oud en zeer weinig gebruikt.
Ik ben van Dilsen-Stokkem, maar ik heb ik ook een kot in antwerpen (Wilrijk)
greetz koen
