Archief - [X360] Premium console 4 spellen [TK]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LordPoekie

Legacy Member
Ik heb een Xbox360 met 1 controller het HD + headset + netwerkkabel+ en de kabel met HDTV. Heb 4 spellen, king kong, Football manager 2006, FIFA2006 RTWC en Just Cause. Heb deze xbox gekocht in een bevlieging en staat nu thuis voor af en toe eens een dvd op te kijken. Dus vind het niet de moeite om hem te houden.

Doe een goed bod. Zou tevens willen ruilen voor psp met firmware 1.5 maar dan wel met opleg. Xbox is +- 5 maanden oud en zeer weinig gebruikt.

Ik ben van Dilsen-Stokkem, maar ik heb ik ook een kot in antwerpen (Wilrijk)

greetz koen

LordPoekie

Legacy Member
verkoop liever als set appart, spel is eenmaal gespeelt, en kost nog steeds zeker 50 euro in de winkel grtz

jimi hendrix

Legacy Member
Ik heb een pm gestuurd in verband met een mogelijke ruil met psp + opleg

Latinos

Legacy Member
aan hoeveel opleg had je gedacht?

ik heb een psp met firmware oe-b (dus met mogelijkheid ps1 games enzo, eigenlijk de beste firmware) met een memorystickje van 2 GB + burnout revenge + zone verzorgingskit =D

linux

Legacy Member
Ik heb een psp met 1.5 en 2.71 multiboot op, met MS 256 mb, value pack, GTA LCS, Super Monkey Ball Adventure, Tekken Dark Ressurection, Ridge Racer. Hoeveel opleg zou je willen?
Ik zou liefst wel willen ruilen zonder je games bij, hoeveel opleg wil je dan?

grtz

LordPoekie

Legacy Member
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn Xbox360 waard is, de games zou ik wel nog appart kunnen verkopen. Dus ik zou zeggen doen eens een goed bod. Maar op je psp kan ik homebrew software draaien?

grtz

linux

Legacy Member
jaja dat gaat perfect, die multiboot naar 2.71 is om legale backups van uw games te draaien zodat je ze niet zou bekrassen :)
die 1.5 kan je natuurlijk alle homebrew op draaien he.
ik heb totaal geen idee van een goed bod, mijn psp plus alle games+accesoires + 125 euro?
is dat een goed bod?
zeg anders wat je wel een goed bod vindt he..

Latinos

Legacy Member
linux zei:
jaja dat gaat perfect, die multiboot naar 2.71 is om legale backups van uw games te draaien zodat je ze niet zou bekrassen :)
die 1.5 kan je natuurlijk alle homebrew op draaien he.
ik heb totaal geen idee van een goed bod, mijn psp plus alle games+accesoires + 125 euro?
is dat een goed bod?
zeg anders wat je wel een goed bod vindt he..

als je deftig homebrew wil draaien is een stickje van 256 mb wat weinig , niet ?

linux

Legacy Member
Latinos zei:
als je deftig homebrew wil draaien is een stickje van 256 mb wat weinig , niet ?

homebrew neemt nu wel niet zoveel plaats in he, en zoveel kost een 1 gb stickje nu ook weer niet...

Desperatozz

Legacy Member
LordPoekie zei:
Xbox360 met 1 controller het HD + headset + netwerkkabel+ en de kabel met HDTV.

ik doe een startbod hierop
(dus de spelletjes niet)
van €250 (ben van hasselt)

LordPoekie

Legacy Member
Is je psp nog in goede staat? Ik ben eens aant rondkijken wat een 2dehands XBOX nog waart is!! Ik heb toch nog even tijd he?

grtz

linux

Legacy Member
mijn psp is nog in goede staat ja.
ik heb nog even tijd, laat je weten of mijn bod je aanstaat of niet dan?

groeten,

Linus

LordPoekie

Legacy Member
Ik zal je bod noteren, maar ben eerder geintresseerd in een psp, mits ik binnekort op skireis ga en veel in de trein en bus zit voor school. greetz

LordPoekie

Legacy Member
Zal je bod noteren, kun je geen foto doorsturen van je display van je psp! grtz

Desperatozz

Legacy Member
wordt mijn bod nog in beraad genomen?
of heb je zoiets van: kwil zowieso nen deal met psp, dus laat't ma zitten :)

let me know :)

LordPoekie

Legacy Member
Ik heb eerst gekeken voor een deal met psp. Deze heb ik bereikt met linux. Dus thread mag gesloten worden. Bedankt voor de intresse.

greetz Koen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan