Olivier_Twister
Legacy Member
oke ik ben dus vorige week geoppereerd aan mijn voet....
waarschijnlijk is de kans groot dat ik niet meer zal kunnen spelen met een stuurtje en pedalen
dit is dan ook de reden waarom ik mijn stuurtje ga verkopen.
het is dus ook maar 1 keer gebruikt... dus het is nog in perfecte staat.
ook zit er de game pgr3 bij welke ook de drivers bezit van het stuur.
liefst komen afhalen
hier is een foto van het stuur.
oh ja nog even melden, ik heb ook nog altijd de aankoopbon want dit stuur hefet een jaar garantie
waarschijnlijk is de kans groot dat ik niet meer zal kunnen spelen met een stuurtje en pedalen
dit is dan ook de reden waarom ik mijn stuurtje ga verkopen.
het is dus ook maar 1 keer gebruikt... dus het is nog in perfecte staat.
ook zit er de game pgr3 bij welke ook de drivers bezit van het stuur.
liefst komen afhalen
hier is een foto van het stuur.
oh ja nog even melden, ik heb ook nog altijd de aankoopbon want dit stuur hefet een jaar garantie
