dj unc
Legacy Member
Dag allemaal,
Heb hier nog een jaar abo vr xbox live liggen voor een jaar.
Aangezien dit niet in waarde zakt stel ik de prijs in op 50€ incl!! (=meeneem)
Kheb ook nog een mooie rugzak van den xbox die ik eens gewonnen heb,
zie pics
http://www.picoodle.com/view.php?srv=img02&img=/7/1/12/f_DSC01303i_c54em_0dc26bb5.jpg
http://http://www.picoodle.com/view.php?srv=img02&img=/7/1/12/f_DSC01306i_c54em_d3dd92ec.jpg
voor de rugzak moet je maar een bodje doen.
grtzz
Heb hier nog een jaar abo vr xbox live liggen voor een jaar.
Aangezien dit niet in waarde zakt stel ik de prijs in op 50€ incl!! (=meeneem)
Kheb ook nog een mooie rugzak van den xbox die ik eens gewonnen heb,
zie pics
http://www.picoodle.com/view.php?srv=img02&img=/7/1/12/f_DSC01303i_c54em_0dc26bb5.jpg
http://http://www.picoodle.com/view.php?srv=img02&img=/7/1/12/f_DSC01306i_c54em_d3dd92ec.jpg
voor de rugzak moet je maar een bodje doen.
grtzz
ben je zeker dat je geen 5€ meer wilt betalen? tis dan direct voor jou. Loopt nog tot zondagavond 19u zodat het maandag direct op de post kan. 
