Them@trix
Legacy Member
Ik verkoop mijn HD DVD Drive voor XBOX360 met 2 HD DVD titels.
Deze 2 HDDVD titels zijn "Jarhead" en "The Fast and The Furious: Tokyo Drift", allebei nederlandstalige HDDVD's, dus met nederlandse ondertitels.
Alles in perfecte staat, nog maar 2 films mee afgespeeld, heb deze sinds 2 maart. Doe hem weg omdat ik een PS3 heb staan en dat ik mij volledig ga concentreren op Blu-Ray.
Ik zeg er ook bij dat ik hem in Game Mania gekocht heb en dat ik de factuur nog in bezit heb.
Nieuw heeft hij 200€ gekost en een HDDVD kost tegenwoordig tegen de 27€.
Mijn eerste verkoopprijs is 170€.
Deze 2 HDDVD titels zijn "Jarhead" en "The Fast and The Furious: Tokyo Drift", allebei nederlandstalige HDDVD's, dus met nederlandse ondertitels.
Alles in perfecte staat, nog maar 2 films mee afgespeeld, heb deze sinds 2 maart. Doe hem weg omdat ik een PS3 heb staan en dat ik mij volledig ga concentreren op Blu-Ray.
Ik zeg er ook bij dat ik hem in Game Mania gekocht heb en dat ik de factuur nog in bezit heb.
Nieuw heeft hij 200€ gekost en een HDDVD kost tegenwoordig tegen de 27€.
Mijn eerste verkoopprijs is 170€.
