DarkfaderGFX
Legacy Member
Hey!Ik wil G.R.A.W & Just cause graag ruilen tegen Zelda TP,als je er om komt krijg je er zowizo Nba 2K6 bij,als je tot lier komt valt er nog over te praten ,kom hier niet veel duz contactinfo voor MSN(alleen toevoegen,mails lees ik niet ) -> [email protected] ik woon in kessel,ligt dus naast lier en nijlen... grtz... glenn