neolux
Legacy Member
Te koop: wegens dubbele aankoop; nog in ongeopende plastic verpakking.
€40 + verzendingskosten.
[email protected]
€40 + verzendingskosten.
[email protected]
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neolux zei:Te koop: wegens dubbele aankoop; nog in ongeopende plastic verpakking.
€40 + verzendingskosten.
[email protected]
microlink zei:vanwaar zijt ge, indien niet te ver kom ik er om voor 40 euro
neolux zei:regio Brugge
microlink zei:vanwaar zijt ge, indien niet te ver kom ik er om voor 40 euro
aem kei zei:Geld mijn bod hier nog van 40 euro?
ik ben van Gent btw...
niet zo ver
jeltex zei:No offence maar bieden heeft alleen maar nut als je hoger biedt dan je voorhanger hé. Hoe kan de verkoper nu beslissen aan wie hij verkoopt als iedereen dezelfde prijs biedt?
neolux zei:Bod is nog steeds geldig...
Ik moet zaterdagavond trouwens in Gent zijn.