PsYmon
Legacy Member
Yup,
ik verkoop het spel met bovenstaande titel. Ik ben niet zo'n voetbalfanaat, en had dit spel in een pakket gekocht hier op het forum.
Qua prijs: doe een bod.
Om duidelijkheid te scheppen, het is dus de versie met het konijn van Brazilië op in zijn geel shirtje. Deze dus: http://www.gameelite.se/xbox360/2005/ea/bilder/fifa06.jpg
ik verkoop het spel met bovenstaande titel. Ik ben niet zo'n voetbalfanaat, en had dit spel in een pakket gekocht hier op het forum.
Qua prijs: doe een bod.
Om duidelijkheid te scheppen, het is dus de versie met het konijn van Brazilië op in zijn geel shirtje. Deze dus: http://www.gameelite.se/xbox360/2005/ea/bilder/fifa06.jpg
