Barbeet
Legacy Member
Yoo,
Ik ruil mijn exemplaar van eragon.
Spel is gisteren aangekocht voor 64.99 euro (kasticket heb ik nog).
Maar had de film gezien en wou het spel kopen maar ja....
Spel gaat weg tegen 1 van onderstaande games , liefst ruilen want heb er zopas 65 euro voor betaald.
Lep op het spel kan maar vertrekken eind volgende week,we spreken wel dan af hoe en wanneer.
-Star Trek: Legacy*
-Sonic The Hedgehog
-Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas*
-F.E.A.R.
-Open Season
-NBA 2K7*
-WWE Smackdown! Vs. Raw 2007
* krijgen voorrang.
(geen promocopies)
Greetz
Ik ruil mijn exemplaar van eragon.
Spel is gisteren aangekocht voor 64.99 euro (kasticket heb ik nog).
Maar had de film gezien en wou het spel kopen maar ja....
Spel gaat weg tegen 1 van onderstaande games , liefst ruilen want heb er zopas 65 euro voor betaald.
Lep op het spel kan maar vertrekken eind volgende week,we spreken wel dan af hoe en wanneer.
-Star Trek: Legacy*
-Sonic The Hedgehog
-Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas*
-F.E.A.R.
-Open Season
-NBA 2K7*
-WWE Smackdown! Vs. Raw 2007
* krijgen voorrang.
(geen promocopies)
Greetz
