PsYmon
Legacy Member
Yupz,
ik verkoop volgende spellen:
- Dead Rising (meeneem: 20 excl)
- Top Spin 2 (meeneem: 30 excl)
- Splinter Cell double agent (meeneem: 30 excl)
Zijn allemaal in goede staat, geen promo copies.
Minimum 20 euro EXCL per spel
Ruil zou enkel zijn tegen Lost Planet.
Opsturen kan, op kosten EN risico van de koper.
Bied enkel als je zeker bent, boden intrekken = blacklist
ik verkoop volgende spellen:
- Dead Rising (meeneem: 20 excl)
- Top Spin 2 (meeneem: 30 excl)
- Splinter Cell double agent (meeneem: 30 excl)
Zijn allemaal in goede staat, geen promo copies.
Minimum 20 euro EXCL per spel
Ruil zou enkel zijn tegen Lost Planet.
Opsturen kan, op kosten EN risico van de koper.
Bied enkel als je zeker bent, boden intrekken = blacklist

