BlisteringByte
Legacy Member
maat van me wil z'n x360 verkopen..
'k heb voorlopig ni veel info..
de console,
20gb hdd,
2 controllers,
recharger (ofzoiets),
en een race spel..
meer informatie zorg ik asap voor
min. prijs> 300
meeneemprijs> 350
kan afgehaald worden in oostende/brugge..
en eventueel in gent..
'k heb voorlopig ni veel info..
de console,
20gb hdd,
2 controllers,
recharger (ofzoiets),
en een race spel..
meer informatie zorg ik asap voor
min. prijs> 300
meeneemprijs> 350
kan afgehaald worden in oostende/brugge..
en eventueel in gent..
