Solbeer
Legacy Member
Wel ik vind het spel niet zo goed om eerlijk te zijn.
Het was men eerste Zelda spel en ineens wss ook men laatste. Alles zit er nog bij buiten de sterren. Aankoop bewijs boekje wel. CD is krasvrij.
mim bod is 40 euro
ik wil ook met andere Wii games ruilen. ik heb Rayman-wii play al dus voor deze games niet. op vrijdag zie ik wat me het meeste interseert.
Het was men eerste Zelda spel en ineens wss ook men laatste. Alles zit er nog bij buiten de sterren. Aankoop bewijs boekje wel. CD is krasvrij.
mim bod is 40 euro
ik wil ook met andere Wii games ruilen. ik heb Rayman-wii play al dus voor deze games niet. op vrijdag zie ik wat me het meeste interseert.
Nu maar wacten op vrijdag dan , met welk game had je dan het liefst getrade ?