Spectre
Legacy Member
Ik verkoop voor de consoles Wii en Xbox 360 de twee volgende games:
- Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2
Vandaag enkele uren op gespeeld, review over geschreven en niet mijn ding
- Ghost Recon Advanced Warfighter
Enkele dagen geleden gekocht, paar uurtjes gespeeld en ook mijn ding niet
Ik verzend niks en ga het liever brengen in Gent waar je maar wil.
Ik ruil tegen niks behalve cool, hard, cash of een lord of the rings dvd + opleg
Grtz
- Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2
Vandaag enkele uren op gespeeld, review over geschreven en niet mijn ding
- Ghost Recon Advanced Warfighter
Enkele dagen geleden gekocht, paar uurtjes gespeeld en ook mijn ding niet
Ik verzend niks en ga het liever brengen in Gent waar je maar wil.
Ik ruil tegen niks behalve cool, hard, cash of een lord of the rings dvd + opleg
Grtz
