DaCrashOveride
Legacy Member
Ok, omdat ik een xbox 360 wil kopen verkoop ik mijn Nintendo Wii. Op de console is max 15 uur gespeeld schat ik. Console stond in rookvrije omgeving.
Dozen en aankoopbewijs zijn erbij. Aangekocht op 20/01/2007, in game mania. DUs nog garantie!
Wat zit er bij?:
Een extra Wii-mote
Een extra nunchuck
4 games:
Wii Sports
Wii Play
Excite Truck
Red Steel
Nieuwprijs van alles: Console (250€) + Wiimote en Wiiplay (45-50€) + red steel (50€) + excite truck (50€) + Nunchuck (20€) = 420€
Meeneemprijs= 320€.
Ruil voor Xbox360 kan ook.(met event. games en controller)
Wegens smallband internet kan ik hier niet veel reageren maar je kan me altijd bereiken op 0473535513 als je de meeneemprijs geeft. Dan kunnen we direct afspreken.
Dozen en aankoopbewijs zijn erbij. Aangekocht op 20/01/2007, in game mania. DUs nog garantie!
Wat zit er bij?:
Een extra Wii-mote
Een extra nunchuck
4 games:
Wii Sports
Wii Play
Excite Truck
Red Steel
Nieuwprijs van alles: Console (250€) + Wiimote en Wiiplay (45-50€) + red steel (50€) + excite truck (50€) + Nunchuck (20€) = 420€
Meeneemprijs= 320€.
Ruil voor Xbox360 kan ook.(met event. games en controller)
Wegens smallband internet kan ik hier niet veel reageren maar je kan me altijd bereiken op 0473535513 als je de meeneemprijs geeft. Dan kunnen we direct afspreken.

Van de week er is wa op beginne testen en wa echt gamen. Morgen whitelist ik u als ik op school zit, want ik zit nu op smallband en dan gaat dat echt te traag