Archief - [WII] Wii console + 6 games + extra controler + etc...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a257010

Legacy Member
Hoi,

Wegens tijdgebrek (pas gebouwd) verkoop ik mijn wii.
Dit houd in:
Wii console + pas aangekochte RGB kabel.
Zelda TP.
Super Monkeys Ball banana blitz.
Rayman Raving Rabbits.
Cars
Wii play.
Wii sports.
Extra wii-mote met nunchuck
Classic Controler.

Virtual console games die erop staan.
Mario world
Super Mario
Mario 64
Lylat Wars 64
Donkey Kong Country
Mario kart 64
Zelda 64

Op de wii staan nog zo'n 200 wii points.

SD kaartje van 128MB.

Garantie en dozen zijn allemaal nog aanwezig.
Alles is in perfecte staat.

Hij is aangekocht in December maar heb ik januari ergens een nieuwe gekregen daar de andere de 'blackscreen' dood had gekregen.

Packet wordt verkocht voor minimum 420 euro.
440 euro is de meeneemprijs.
Liefst afhalen
Brengen kan ook maar dan tegen kleine vergoeding (vanaf meer dan 30km)

Ps. er mag ook geboden worden op de games (buiten zelda) en ook op de rgb kabel.

Gr
Mario

BiZi

Legacy Member
hoeveel zou je rekenen om naar Antwerpen te rijden?
komt de console van een rookvrije omgeving? ;)

merci

Groopy

Legacy Member
Bij welke winkel heb je hem aangekocht?

En wat reken je onder "kleine vergoeding" moest je hem brengen tot in Meise (A12 juist naast Brussel) :p

Groetjes

edit: Bizi je Sig is echt irri

BiZi

Legacy Member
Groopy zei:
Bij welke winkel heb je hem aangekocht?

En wat reken je onder "kleine vergoeding" moest je hem brengen tot in Meise (A12 juist naast Brussel) :p

Groetjes

edit: Bizi je Sig is echt irri

Ik heb nog eens geen sig?

Je bedoelt toch niet mijn eeuwenoude avatar? :''(

a257010

Legacy Member
BiZi zei:
hoeveel zou je rekenen om naar Antwerpen te rijden?
komt de console van een rookvrije omgeving? ;)

merci

Hoi,

Bedoelje in het centrum van Antwerpen?
Antwerpen is niet zo erg om naar toe te brengen zolang het maar niet smak in het midden van het centrum is.

Ps. de wii komt uit een rookvrije omgeving hoor daar ik altijd ik de garage moet roken van mijn vriendin.

Gr
Mario

a257010

Legacy Member
Groopy zei:
Bij welke winkel heb je hem aangekocht?

En wat reken je onder "kleine vergoeding" moest je hem brengen tot in Meise (A12 juist naast Brussel) :p

Groetjes

edit: Bizi je Sig is echt irri

Hoi,

Deze komt van Dreamland in Westerlo.
Wat garantie betreft kan je steeds beter rechtstreeks met nintendo werken.

Om naar Meise te komen zou ik 5 euro extra vragen.

Gr
Mario

BiZi

Legacy Member
Tis onder de minimum, maar toch... 400 voor het pakket (Ben van Merksem, goede 5 mins van centrum, dus daar heb je geen last van)

royalFlush

Legacy Member
Indien ge de extra WiiMote zou appart zou willen verkopen, bodje van 30 inclusief.

Groopy

Legacy Member
BiZi zei:
Mja verzending bedraagt 13 euro voor een dergelijk pakket

Zoiets verzenden vind ik toch wat riskant.

€ 420 + € 5 voor levering dan maar :s


edit: ik bedoelde dus idd als je levert.

Grtz

a257010

Legacy Member
Groopy zei:
Zoiets verzenden vind ik toch wat riskant.

€ 420 + € 5 verzending dan maar :s

Is genoteerd maar ik laat het nog even open staan daar ik graag toch wat meer had gekregen als je naar het totale paket kijkt.

Ps. verzenden wordt niet gedaan hoor.
Hij wordt ofwel geleverd of afgehaald dan ben ik zelf ook zeker dat het paket in goede staat aankomt.

Tha Soul

Legacy Member
Indien ge Wii play apart wegdoet, hoeveel wilt ge er dan nog voor hebben? opgestuurd that is.

greetz

a257010

Legacy Member
Doe maar een bod incl. dan zal ik zien of het me aanstaat het gaat zeker niet voor 5euro weg zoals hier nog wordt geboden daar het dan beter samen met de wii wordt verkocht.

Grtz

a257010

Legacy Member
De wii is afgehaald hier mag dus een slotje op.

Ps. Rayman RR zal in een nieuw topic worden verkocht.
Als ook de RGB kabel daar de koper deze niet nodig had ( had al componente kabel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan