Archief - [WII] [TR]Super Monkey ball banana blitz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakpan.

Legacy Member
deze is in perfecte staat en te ruil tegen : (meerdere items tegelijk natuurlijk)

Wanted Game List
=============

[DS]Yoshi's island ds
[DS]Super Princess Peach
[DS]Trauma center - Under the knife
[DS]Castlevania - Portrait of Ruin
[DS]Children of Mana
[DS]Lost Magic
[DS]Mario Slam Basketball
[DS]Mario vs Donkey Kong 2 - March of the Minis
[DS]Phoenix Wright - Ace Attorney
[DS]Phoenix Wright 2 - Ace Attorney - Justice for All
[DS]Super Monkey Ball - Touch & Roll
[DS]Tetris DS
[DS]Wario Ware – Touched
[DS]Tao's Adventure Curse of the Demon Seal
[DS]Advance Wars

[Wii] Dragon Ball Z - Budokai Tenkaichi 2
[Wii]Excite Truck
[Wii]Mario Party 8
[Wii]Red Steel
[Wii] WarioWare - Smooth Moves
[Wii]Wii Play + Remote Controller
[Wii]Nintendo, Component AV Cable
[Wii] Nintendo, Classic Controller - White

[GC]GameCube, Controller, Purple Clear
[GC]Battalion Wars
[GC]Metal Gear Solid: The Twin Snakes
[GC]Ikaruga
[GC]Super Monkey Ball 2
[GC]Mario Power Tennis
[GC]Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean
[GC]Fire Emblem: Path of Radiance
[GC]The Legend of Zelda: Wind Waker
[GC]The Legend of Zelda: Collector's edition

Meerdere items uit deze lijst zijn nog niet uit ! ik weet dit, maar die staan er gewoon in voor de toekomst .

mvg,
Thomas

X-travaganza

Legacy Member
ruilen tegen Red Steel (compleet en in perfecte staat)

Greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
Dakpan. zei:
genoteerd ...
euhm ok,had eig. deal verwacht maar ja ;) wanneer zou je afsluiten?

hou er wel rekening mee dat ik het ook zelf aanbied en als ik een goed aanbod krijg is 't weg

greetz

Dakpan.

Legacy Member
ja ik wacht even af. afsluiten vrijdag zeker...
wil het beste bod nemen ...

elmasacretum

Legacy Member
Ik zie dat wario ware in je lijstje staat,
Ik wil mijn versie wel ruilen tegen jouw monkey ball.
Contacteer me via pm voor eventuele afhandeling.
mvg.

Dakpan.

Legacy Member
elmasacretum zei:
Ik zie dat wario ware in je lijstje staat,
Ik wil mijn versie wel ruilen tegen jouw monkey ball.
Contacteer me via pm voor eventuele afhandeling.
mvg.

welke warioware ?
touched of smooth moves ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan