Gladz0r
Legacy Member
Alleen te ruil tegen Excite truck, Mario Party 8.
2 Weken geleden gekocht, ondertussen +- uitgespeeld na ongeveer 20 uur.
Heb deze ook op pc gespeeld, maar moet zeggen dat de wii versie uitgebreider is en de bewegingen echt wel tof zijn!
Niet te koop, dan hou ik hem nog wel eventjes
2 Weken geleden gekocht, ondertussen +- uitgespeeld na ongeveer 20 uur.
Heb deze ook op pc gespeeld, maar moet zeggen dat de wii versie uitgebreider is en de bewegingen echt wel tof zijn!
Niet te koop, dan hou ik hem nog wel eventjes
