zelda rulezz
Legacy Member
Ik heb deze game net uitgespeelt en zou hem ALLEEN willen ruilen tegen een andere game, deze heb ik al : The legend of zelda TP, Wii Play, wii sports
de race games boeien me niet dus elke andere game is welkom, als er een "bod" komt dat me het meeste aanstaat wil ik ermee ruilen
(je kan ook bieden op de game maar alleen voor 50€
)
Zaterdag maak ik men beslissing! dus zet alles hier wat je wil ruilen, de 1ste krijgt natuurlijk voorrang of hij moet al een slechte Itrader hebben
de race games boeien me niet dus elke andere game is welkom, als er een "bod" komt dat me het meeste aanstaat wil ik ermee ruilen
(je kan ook bieden op de game maar alleen voor 50€
)Zaterdag maak ik men beslissing! dus zet alles hier wat je wil ruilen, de 1ste krijgt natuurlijk voorrang of hij moet al een slechte Itrader hebben
