Japisee
Legacy Member
Bon ja. Aangekocht eind december/begin januari. Hoewel het een revolutionair systeem is mag ik toch zeggen dat het niets voor mij is.
Ik ben er zeker van dat anderen er wél plezier aan kunnen beleven.
Mijn pakketje bevat:
Voor de rest zit aankoopbewijs en garantie er nog allemaal in. Ook aan de console/remotes scheelt niets. €250 lijkt mij een schappelijk prijsje. Hoger bod is natuurlijk welkom.
Enkel geld, verkoop kan doorgaan omgeving Oudenaarde/Gent.
Staat ook op: Shrimprefuge
Ik ben er zeker van dat anderen er wél plezier aan kunnen beleven.
Mijn pakketje bevat:
- Nintendo Wii (remote + Nunchuk + Wii Sports)
- Extra Nunchuk
- Wii Play (+ remote)
- The Legend of Zelda: The Twilight Princess
Voor de rest zit aankoopbewijs en garantie er nog allemaal in. Ook aan de console/remotes scheelt niets. €250 lijkt mij een schappelijk prijsje. Hoger bod is natuurlijk welkom.

Enkel geld, verkoop kan doorgaan omgeving Oudenaarde/Gent.
Staat ook op: Shrimprefuge